$ads={1}
O nás
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Popis
Městská část Praha 3 přijme referenta/referentku odboru kancelář úřadu, oddělení krizového řízení a informační služby (referent/ka recepce)
Doba neurčitá, platová třída 8(v rozmezí od 20 130,-Kč do 29 520,-Kč podle započitatelné praxe),vsouladu snařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut vrozmezí od 3 000,- Kč do 10000,- Kč. Nástup dohodou. Vhodné i pro absolventy, poživatele starobního či invalidního důchodu.
Požadavky na vzdělání:střední vzdělánísmaturitní zkouškou.
Další požadavky, schopnosti:uživatelská schopnost práce na PC (Microsoft Office), výborné komunikační schopnosti v písemném i v mluveném projevu.
Hlavní náplň práce:Poskytování informací návštěvníkům úřadu. Zajišťování provozu telefonní ústředny, přepojování a vyřizování telefonátů. Zabezpečování příjmu a výdeje klíčů od kanceláří úřadu.
Nabízíme:5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (150,-Kč/den), Ticket Benefits (až 500,-Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění.
Přihláška:profesní životopiszasílejte na emailovou adresu,nejpozději do2. 8. 2023
Vpřípadě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucího oddělení odboru kancelář úřadu Bc. Milana Jančálka, email:, tel:. 222116201.
Benefity
- Sickdays
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění