Wat we bieden
➤ Het betreft een parttime functie voor 24 tot 32 uur bij de Gemeente Amsterdam;
➤ Het is een tijdelijk dienstverband voor 1 maand met kans op verlenging;
➤ Het salaris bedraagt €2878 - €4052 bruto per maand op basis van 36 uur. Dit is afhankelijk van opleiding en werkervaring;
$ads={1}
➤ Prettige werksfeer, eigen verantwoordelijkheid en ruimte voor professionele ontwikkeling;➤ Je ontwikkeling staat nooit stil. Daarom krijg je toegang tot ons online trainingsplatform opleidingen.nl waarin je meer dan 100 trainingen kan volgen;
➤ Je tegemoetkoming woon-werkverkeer is afhankelijk van het aantal kilometers tussen woon- en werkadres, met een maximum van 45 kilometer enkele reisafstand;
Over het bedrijf
We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega’s zich gezien en
gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega’s, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad. We streven daarbij naar een
personeelsbestand dat een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Amsterdam. Dus wie jij ook bent: bij ons ben je van harte welkom!
De afdeling
S&D is het organisatieonderdeel binnen de directie Onderwijs, Jeugd, Zorg en Diversiteit
(OJZD) waar expertise en uitvoering over processen, datasturing, klantcontact en contractondersteuning zijn gebundeld.
- >; Werklocatie: Jan van Galenstraat, 323, 1056CH, AMSTERDAM.
Over de functie
Ben jij een echt allrounder op zoek naar een uitdagende functie binnen de Gemeente Amsterdam? Dan is deze functie met een combinatie van juridisch, financieel en administratief werk wellicht iets voor jou!
S&D heeft twee teams Services. Deze teams dragen zorg voor de uitvoering van de individuele voorzieningen binnen het Cluster Sociaal (o. a. Jeugdwet, Wmo, Leerlingenvervoer).
Teams Services verricht de volgende kerntaken:
- beoordeelt en beschikt;
- verstrekt klantinformatie en beheert en faciliteert klantinformatie t.b.v. de keten;
- voert regie op proces van toegang en indicatiestelling;
- voert regie over de uitvoeringsketen van aanvraag tot en met facturering en
- controleert , handhaaft en betaalt;
- bewaakt kwaliteit van levering.
De werksituatie kan als complex worden aangemerkt, omdat sprake is van meerdere (niet aaneensluitende) ICT-systemen, verschillende wet- en regelgeving (integraliteit en
maatwerk), meerdere afdelingen en externe betrokken partijen. Hierbij fungeert Services als belangrijke schakel tussen beleid en uitvoering.
- beoordeelt het recht van cliënten op een voorziening, beoordeelt en verwerkt mutaties
- geeft opdrachten voor het leveren van producten, berekent de hoogte van financiële
- controleert of de toegekende voorziening op de juiste manier is besteed en verantwoord en controleert de betreffende facturen.
- stelt ambtsberichten op en woont hoorzittingen bij in geval van bezwaarprocedures.
- controleert de datakwaliteit en doet dossieronderzoek zoals bijvoorbeeld bij vermoeden van fraude en bij klachten.
- verzorgt het operationeel contractmanagement t.b.v. de kwaliteit op cliëntniveau.
- beheert kennis en middelen (instructies, kennisbank, brieven e.d.) ter ondersteuning van het primaire proces van de keten.
- neemt deel aan projecten ter ontwikkeling en verbetering van werk- en ketenprocessen.
Functie-eisen
Voor deze functie Services medewerker beschik je over:
- Kennis van de wet- en regelgeving Wmo, Jeugdwet en Leerlingenvervoer en de ontwikkelingen daarin;
- Ervaring in het toepassen van wet- en regelgeving;
- Ervaring met geautomatiseerde administratieve systemen en in staat om nieuwe systemen snel eigen te maken;
- Bekendheid met het Wmo/Jeugdwet/Leerlingenvervoer-werkterrein.
- Aandacht voor details: Consistent en effectief kunnen omgaan met detailinformatie.
- Snelheid van begrip: Kan nieuwe informatie of gebeurtenissen snel bevatten; kan zich
- Klantgerichtheid: Speelt in op de wensen en behoeften van de klant.
- Resultaatgerichtheid: Concrete doelen als uitgangspunt nemen voor het eigen gedrag
- Stressbestendig: Blijft effectief werken onder druk, bij tegenslag en/of in een hectische
- mgeving.
- Relatiebeheer: Bouwt persoonlijke relaties op met klanten en andere contactpersonen,
- nderhoudt en benut ze.
Over het bedrijf
We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega’s zich gezien en
gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega’s, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad. We streven daarbij naar een
personeelsbestand dat een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Amsterdam. Dus wie jij ook bent: bij ons ben je van harte welkom!
De afdeling
S&D is het organisatieonderdeel binnen de directie Onderwijs, Jeugd, Zorg en Diversiteit
(OJZD) waar expertise en uitvoering over processen, datasturing, klantcontact en contractondersteuning zijn gebundeld.
- >; Werklocatie: Jan van Galenstraat, 323, 1056CH, AMSTERDAM.
Wat we bieden
➤ Het betreft een parttime functie voor 24 tot 32 uur bij de Gemeente Amsterdam;
➤ Het is een tijdelijk dienstverband voor 1 maand met kans op verlenging;
➤ Het salaris bedraagt €2878 - €4052 bruto per maand op basis van 36 uur. Dit is afhankelijk van opleiding en werkervaring;
➤ Prettige werksfeer, eigen verantwoordelijkheid en ruimte voor professionele ontwikkeling;
➤ Je ontwikkeling staat nooit stil. Daarom krijg je toegang tot ons online trainingsplatform opleidingen.nl waarin je meer dan 100 trainingen kan volgen;
➤ Je tegemoetkoming woon-werkverkeer is afhankelijk van het aantal kilometers tussen woon- en werkadres, met een maximum van 45 kilometer enkele reisafstand;
Functie-eisen
Voor deze functie Services medewerker beschik je over:
- Kennis van de wet- en regelgeving Wmo, Jeugdwet en Leerlingenvervoer en de ontwikkelingen daarin;
- Ervaring in het toepassen van wet- en regelgeving;
- Ervaring met geautomatiseerde administratieve systemen en in staat om nieuwe systemen snel eigen te maken;
- Bekendheid met het Wmo/Jeugdwet/Leerlingenvervoer-werkterrein.
- Aandacht voor details: Consistent en effectief kunnen omgaan met detailinformatie.
- Snelheid van begrip: Kan nieuwe informatie of gebeurtenissen snel bevatten; kan zich
- Klantgerichtheid: Speelt in op de wensen en behoeften van de klant.
- Resultaatgerichtheid: Concrete doelen als uitgangspunt nemen voor het eigen gedrag
- Stressbestendig: Blijft effectief werken onder druk, bij tegenslag en/of in een hectische
- mgeving.
- Relatiebeheer: Bouwt persoonlijke relaties op met klanten en andere contactpersonen,
- nderhoudt en benut ze.